torsdag 4 januari 2018

Redan torsdag!

Hehehe, redan torsdag - perfekt! Förstår inte varför jag är så himla trött, och sover typ ingenting? Fast när jag kollar ut genom fönstret finns ju faktiskt där en stor jävla fullmåne!! Jag gillar inte den...

Lite mer bilder från stugan i Docksta:

Nova och Axel tar en match i frissbye (stavning?) Å jag verkar va domare där uppe på loftet

Dags för frukost på nyårsaftonsmorgonen 

Och på eftermiddagen var det så dags för det spännande travet! Vi gick back en rejäl slant hela bunten tror jag 😎

Här drar det igång! Vi sprack typ direkt 

Ljuständning på G. Smart att bara stampa hål i snödrivorna med en flaska och sen tända en stump av ett ljus i grottan. Blev så himla fint och stämningsfullt. Går tyvärr inte att få till riktigt hur mysigt det var på bilden 
Här har vi tänt ena sidan av infarten. Visst ser det läckert ut? 
Oscar och Axel har blandat varsin svalkande häxbrygd. Med garnityr och allt! 


Äh, tusan vilken tid det tar att ladda upp bilderna. Måste va nåt fel på internet. Går trögt som bara den. Jag får ta nya tag senare

/Tack för mig 
Hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar