fredag 5 januari 2018

Investerat!

Hej hopp!

Nu har Länsman lättat på plånkan igen. Har länge varit sugen på ett trådlöst högtalarsystem så jag kan poppa musik överallt i huset utan krångel. Så igår ryckte jag in fyra multiroomhögtalare 💪💪

Eftersom musik är typ ett MÅSTE hela tiden för mig så kommer jag att bli helnöjd med detta system. Har inte riktigt hunnit kolla upp alla finesser än, men Oscar har i alla fall laddat hem appen åt mig som ska styra alltihopa. Så ikväll då blir det musikprovning på högsta volym 😍

Nu några Nyårsbilder igen, knäppte över 100 bilder så det finns att ta av så att säga..
Katrin och jag ute på ljuständning

Se så tjusigt! 
Dukning inför nyårsmiddagen 
Snyggt 👍 
I år hade vi räkbakelser till förrätt. Riktigt maffiga bitar - med ostkrokskross runt om. Blev som varsin smörgåstårta. Mums, mums! 
Två kusiner i väldig koncentration. Dom gör sig redo att slå ut resten i kortspel??
Novas favoritmat = KÖTT 
Jag med alldeles för svarta ögonbryn...hade liksom glömt min rätta ögonbrynsskugga hemma
Ute i pulkbacken tidigare på dagen
Grannens stuga
Oscar provar den "nypistade" pulkbacken. Vi hade STORA problem med att få till nån fart i backen. Fanns ju alldeles för mycket lössnö. Men, det löste vi genom att åka utför vägen upp till stugan istället. Där fick man upp en väldans fart! 
Katrin och Rickards stuga 
Åsså sist men inte minst en DRY MARTINI till förrätt. Mycket bra för magen 😎😎

Nu mot sista arbetsdagen - I Bredbyn denna gång 
/Puss å kram 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar