tisdag 2 januari 2018

Gott nytt år!

Skepp å hoj!

Det tar på att fira nyår. Jag "orkade" inte ladda upp bilderna från systemkameran igår kväll 😎 Istället drog jag upp till Byvattnet och gav sprutan och sen blev det till å ligga framför tvn och se nyaste Beckfilmen istället! Men, jag tar väl nya tag med kameran idag...
Här var en av nyårshelgens aktiviteter i alla fall. Att spela på travet! Väldigt spännande...Fast i slutändan gick det inte alls bra för nån av oss. Min rad gav 5 rätt och typ 28 kronor i vinst 😝😝Man blev alltså mer fattig än rik av helgens spel. 

Och här kockar jag och Katrin nyårsmiddagen. En sås är på G. Puttrade länge och väl, å såsen hade både Cognac och rödvin i sig. Resultatet blev superbra...än fast jag varken gillar rödvin eller Cognac 😜

Nu mot Bredbyn och FTV 
/Tack å hej 

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8672797703"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar