torsdag 14 december 2017

Luciafika på jobbet

Morning

Jämarn vad gött Luciafika vi hade på jobbet igår. Allt och lite till ingick, jag var mätt hela dagen efter vårat vrålfika 😋

Man har verkligen hamnat på en schysst arbetsplats!! 

Och igår kväll fortsatte jag pynta årets pepparkakshus. Blir inte så bra i år heller...jag har ju ingen riktig sprits! För att få till fin dekor på ett pepparkakshus måste man ha en specialsprits, och det har jag inte hunnit införskaffa, den jag köpte på Panduro i tron om att det var en dekorsprits var ju rena dyngan, så jag fick rycka in en "vanlig" sprits istället fast den inte funkar för finlir. Bättre än noll sprits i alla fall 😎

Dekoreringen har börjat! Det tar VÄLDIGT lång tid att bygga ett pepparkakshus..
Åsså gårdagens blodtryck = Lågt och bra, å pulsen ligger som vanligt 💪Skönt! 

Nu mot Domsjö 
/Tack å hej 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar