torsdag 7 december 2017

Julfika på jobbet!

Morrn

Här om dagen fick vi värsta julfikat på jobbet av Monicas mamma. Hon har julbakat och var snäll och bjöd oss på gofika!! 😋😋
Alltså hur imponerad blir man inte???? Jag blev alldeles stum när jag såg kakfatet! Hon har bakat 16 olika sorter!! Och självklart jättefina och perfekt gjorda varenda en. Dessa kakor passade min mage utmärkt.

Kolla in läckerheterna...dom där platta rånen är mina favoriter, dom är så himla goda. Jag har ett sånt rånjärn i mina gömmor någonstans, men tror inte att jag dug till att baka såna 😎
Kakfaten påminner mig om när jag jobbade på hemtjänsten för länge sen. Efter att man julstädat hos tanterna kunde man bli bjuden på sånt här värstingfika. Massor med godsaker! 

Inspirerad av alla goda kakor drog jag till och skulle baka strassburgare igår kväll....gick väl sådär 😜
 #vört-jag-eventuellt-mätade-en-aning-fel-på-måtten# 

NÄ!! Dra åt skogen, nu håll jag mig till chokladbollar hädanefter, blir så less på mig själv!! Försöker göra dessa strassburgare nån gång då och då för dom är så goda = Blir bara dynga varje gång! 

/Mot Domsjö 
Tjing 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar