måndag 4 december 2017

Gammeldags jul i Lännäs

Morning

Aj, aj, aj, vilken djävulsk träningsvärk jag har typ i arslet idag 😎😎 Blev så jämarns trött på all städning igår så jag sket i alltihop och drog iväg ut och körde backintervallträning i Tjärnströmsbacken istället. Jättekul, för det gick gött som tusan! Å det var inte halt heller så man kunde ta i när man sprang 💪 

Nu har jag laddat upp lite bilder från "dopp i grytan" i Lördags. Hoppas alla som hamnat på bild vill va med 😜
Det var julmarknad på nedre plan i EFS lokalen. Här är Nova och Engla redo för att sälja 4-5ans godsaker. Och Fredrik Nilsson sålde superfina egengjorda ljusstakar, tyvärr fick jag inte med nån närbild på skönheterna. Dom var i alla fall jättefina. En vit sån skulle gärna få pryda mitt hem.

Frida Vallin tillverkar bälten - kanonsnygga!! 

Åsså Malin Sundberg hemkokta polkagrisar. Riktigt proffsigt 👍👍

Fint pyntat i fönstren 

Harne va kvällens höjdpunkt! Att bli serverad glögg av dessa två stiliga herrar!! Visst har dom fina kläder? 

Kolla vilket fint "bo" dom har byggt till glöggminglet 

Blöttlur´n det är grejer de!! Gött 😋



Så himla fint pyntat i alla vrår i gamla byskolan. Verkligen superbra anordnat!

Kakbordet där det fanns bla strassburgare = min favorit 

Pinfullt med folk! Jag undrar hur många gäster det kom under dagen?

I det här rummet är det jättemysig med kakelugn i ett av hörnen. Tyvärr blev den bilden suddig

Näpp, bäst att brassa iväg till Bredbyn då - och idag får jag äran att köra Katrins bil 
/Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar