fredag 1 december 2017

Försenad advent...

Tjo och tjim 

Oj, oj, nu är det fredagkväll och inte en enda adventsljusstake har hittat till fönstren! Fast två stjärnor har jag fått upp i alla fall. Jag får väl fuska till advent nån annan dag. Nu är det bidrag till julmarknaden som gäller. Just nu förpackar jag kristyrer medans jag lyssnar på min julspellista! Mycket HÖG julstämning trots avsaknad av jul i fönstren 🎅🎅🎅

Nu jämarn köp ni kristyrer i morgon - nu när jag ävles och gjort 😎 (Observera vinglaset....det går alltså ingen nöd på mig) 

Men, här var det däremot väldigt synd om mig! Ett löppass på gymmet i Bredbyn var inte en bra idé efter jag slutat jobbet ikväll. Tur att jag såg att ambulanspersonalen också tränade på gymmet = Känns ju tryggt om man skulle råka få en stroke eller hjärtinfarkt under löpträningen 😜

/Over and out 


2 kommentarer:

  1. 1:a advent är ju inte förrän på söndag så du hinner ����️��✴️��

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jajamän, det har du helt rätt i, jag siktar in mig till på söndag (y)

    SvaraRadera