onsdag 6 december 2017

Ett kom ihåg...till mig själv!

Huj 

Jag ha vorte så glömsk att jag behöver skriva upp allt på lappar för att inte glömma bort nåt nu för tiiin. Vört det är ålderdomen som spökar? I alla fall ska jag ge pappa spruta idag och även på fredag, å det får jag ju inte klomra till å glömma bort! Jag fick sätta upp en liten "kom ihåg lapp" på köksluckan 😎
Jodå, mina konstnärstakter sitter i....jag gick förresten en akvarellmålningskurs här i Skorped med Per-Erik Eriksson för typ hundra år sedan. Det syns nog 😜😜 Kanske man ska ta och leta åt sina målargrejor, det var rätt så kul att måla!

Nu till nåt helt annat:

Kursen i Sundsvall igår var väldigt intressant och givande, så nu har Länsman lite mera kunskap i hur man slipar instrument, fissurförseglar, depurerar, och hur man använder "the wand" = Perfekt!
Det är väldigt viktigt att vinkeln på instrumentet är rätt när man ska till å slipa, annars får man tvärtomeffekt 😎
Det syntes att vi höll till i Pedodontins lokaler. Väldigt mysigt inrett med nallar, roliga målningar på väggarna mm. 

Hoppsan! Den här butiken låg precis i skottlinjen när vi skulle gå till tåget (som inte gick). Slank in och köpte mig tre Yankee-candles med julig doft. 

/Over and out 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar