måndag 11 december 2017

En tung helg!

Så där ja, då var det måndag igen då....efter en tung helg med ett tråkigt och overkligt besked i fredags 😢 En sak är då säker i detta liv - Man vet aldrig hur morgondagen ser ut!
Bildresultat för sorg

Jag antar att vi är många Skorpedsbor som tänt ett ljus i helgen

Till nåt helt annat:
Våra pepparkakshusbyggen fortsatte igår eftermiddag. Gick väl sådär...Jag har ju ingen fungerande sprits! Köpte en jäkligt DYR sprits på panduro nu innan advent enbart för mitt kommande pepparkaksbygge - den var trasig efter första användningen. Uselt! Så idag måste jag försöka köpa mig en sprits så jag kan bygga färdigt mitt hus.

Barnen nöjde sig med att använda en plastpåse med avklippt hörn för att dekorera sina hus. Jättefint 💕💕

Nova hade ett färdigt pepparkakshus så här var det bara att börja dekorera direkt efter ihoplimningen. 

Mysigt men SÖLIGT som svinet att göra pepparkakshus. Visar upp det färdiga resultatet senare....vi måste köpa mer dekor 😎

Och själv avslutade jag Söndagen med ett stenhårt backintervallpass i Tjärnströmsbacken! Jobbigt som bara den, men behövligt för att få upp nåt flås 😜

/Tack å hej 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar