lördag 2 december 2017

Dopp i grytan!

Mums, mums

Då har man varit på Gammaldags julfirande i Lännäs och jämarns vad MYSIGT det är i byskolan! Jag vill typ bo i den där skolan! Har ni aldrig varit dit så åk dit nästa år!! Helt suveränt anordnat och jättegott. Jag undrar hur många timmars jobb arrangörerna lägger ner på detta? Till och med hembakat bröd till dopp i grytan och jättegott fika efter maten. Högsta betyg till alla er som fixat och donat 👍👍 Bilder dyker upp bara jag laddat upp dom i datorn.

Och jag hoppas att Novas klass fick in mycket pengar på sin försäljning. Det fanns MASSOR av godsaker på deras bord, så det borde ha kommit in en rejäl slant.

Å efter julfirandet hade jag planerat att dra iväg till skolan och åka skidor.....men, tyvärr fick jag lägga planerna på is = Det regnade för fullt. Nog äre väl själva s_ _ _ n! Tur att jag är kompis med Bob Harper, då kunde han hjälpa mig med träningen istället = Ett 45 minuters fyspass. Det satt som en smäck efter blöttlur´n de 💪💪
Bildresultat för lantislygdman bob harper
Tre kilos vikter är det tyngsta mina spagettiarmar klarar av, svag som svinet...fast det är väl därför man tränar 😎

Och nu ska jag ta och provsmaka knäcken och dom andra godsakerna jag köpte...och Malin goda polkagrisar såklart! 

Tack för mig 
/Hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar