lördag 7 oktober 2017

Skördeauktion!

God morgon 

Först måste jag bara meddela att = Mums, vilken god lunch det blev igår. Vi passade på att käka på Restaurangen Sundhem efter föreläsningen i Domsjö. Sundhem verkar vara ett populärt lunchställe för det är alltid massor med gäster när vi går dit. 
Turligt nog var det min favorit på matsedeln. Lax å potatis och en smarrig sås. Nice!! Behövde inte äta nåt mer på hela dan sen 😋

Å efter jobbet var det bara att dra iväg hem och svida om för att bege sig till den årliga Skördeauktionen på församlingshemmet. Proppfullt med folk var det i år! 
Det fanns väldigt mycket godsaker på auktionsbordet. Hembakat ä grejjern de 👍👍

Edvin Johansson skötte som vanligt auktionen med bravur!! Och Nova hjälpte till som utbärare av alla varor. 

Ny skördeauktion = Nya hemstickade sockar!! Helnöjd över mina nya tjocksockar. Jag har faktiskt på mig dom nu i denna stund.....Man frys ju jämt 😎

Nä, nu ska jag ta och leta åt blodtrycksapparaten 
/Over and out 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar