söndag 8 oktober 2017

Kusinbesök

God morgon 

Jösses vad livat det var här igår kväll. Oscar och Nova har Nelia på besök å jag vet i tusan vad dom höll på med uppe på övervåningen, men, det lät som dom hade väldans skoj i alla fall 😎😎 Perfekt 👍 

Å själv hade jag fullt upp med att försöka få igång blodtrycksapparaten - men, tyvärr var det dömt att misslyckas....Den är helt enkelt för gammal! Fast tro inte att jag kastar bort den för det. Nej, "Dr Linda" kan ju ha den till att lyssna på hjärta och lungor om det skulle behövas nån gång. 
Bildresultat för tacos tillbehör
Och till middag hade ungdomarna såklart beställt på tacos. Men jag själv körde ytterligare en "våga vägra taco kväll" 
Värst är att jag typ förätit mig på halloumisallad, det var inte alls lika gott som det brukar va! 


Och här har Oscar bakat en jättefin sockerkaka som han tog upp till Byvattnet och bjöd morfar på. Bra jobbat Oscar!! Du är kung på bakning 👍

Nä, nu ska jag titta ut och fundera om jag ska göra ett ryck i trädgården eller inte? Den är ju inte "vinterställd" än.....eller så lägg jag mig under filten framför tvn och vila huvve?

/hörs å syns 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar