lördag 5 augusti 2017

Vad roligt det är att fylla år!

Tjo flöjt!

OJ, vilken superkul dag/kväll/natt jag hade på min födelsedag. Å man tror klåen att man fyll jämna år vaet, med tanke på all uppvaktning! Massor med finfina presenter och trevliga gäster.
Oscar fotar med systemkameran - jag är redo att fylla år 
Klart för att fika! Marängstubbetårtan blev riktigt smarrig
Sally kom och hälsa på "gamm-moster" 
En sån här skulle man inte tacka nej till 😍😍😍 Nu har Sally lärt sig att krypa också. SÖT!!
Kolla in vilka presenter! Tack allihopa som kom och firade med mig 

Å annars?
Jo, jag tror minsann att firandet fortsätter idag. Både Mira och Tommy firar idag!! Så det blir nog en sväng till Bjästa. Tårta finns det ALLTID plats för 👍 

Sen funderar jag på om jag måste ut och springa en sväng idag med.....höften blir ju lite bättre för varje gång och jag vill gärna få ihop 3 mil/vecka. Fast jag vet hur det är när springdjävulen får fast i mig. Det betyder att jag snart blir skadan igen 😝

Ja, ja. Jag tar och funderar på saken medans jag tar mig en rejäl tårtbit till kaffet 

/Hörs å syns 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar