tisdag 15 augusti 2017

Nässjö

Tjo ho!

Igår kväll brände jag till Nässjö och hämtade hem Nova som varit hos kusinerna och hälsat på. Kom på att den där vägen kan jag inte ha åkt på typ 20-25 år.....
Bildresultat för nässjö nätra
Tror minsann att jag körde förbi den här fina bygdegården också på min väg mot Nässjö
Igår gick brudarna på stan och shoppade. Nova köpte sig några prima hårpapiljotter 😎😎 Så igår kväll provade vi dom!

Blir intressant att se resultatet idag. Man "lurvar" på papiljotterna i blött hår på kvällen osså sover man med dom över natten - KLART! Tror mamsen måste prova dom nån kväll också?

Men, hörrni!! Vad svinkallt det är ute, bara 1.7 grader nu då jag kolla. Burr....hösten är på G, fast det aldrig ens var nån sommar 😜

/ Tack för mig 
/Hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar