söndag 4 juni 2017

Vilken TREVLIG kväll!

Kuckeliku!

Vilken trevlig kväll vi hade igår i Uberg. Blev bjuden på supergod middag med grillat å hasselbackspotatis. Mums!!

Och självklart hade jag min nya följeslagare med mig - Systemkameran! Jag måste ju knäppa så mycket som möjligt så jag lär mig hur man fotar snygga bilder. Igår kom jag upp i över hundra bilder 💪💪


Jag redo för avfärd mot Uberg

En finfin bagarstuga
Nice utsikt!! 
Här ha Länsman fått sig en jättegod fördrink 

Close up på en blomma...
Märta hade gjort dukning med bordsplacering 


Och så här flott fick man åka hem!! Hehehehe - obligatoriskt med militärhjälm på huvve när man åker "Volvo Valp" 😎😎😎 

TACK Carola och Patrik för en supertrevlig kväll/natt!! Å TACK Tomas för skjutsen hem. Verkligen rolig kärra 👍👍


Nä, nu ska jag ladda för fotbollsmatch 
/Tjing 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar