söndag 25 juni 2017

Underbar MIDSOMMAR!

Tjo flöjt

Då va man hemma i Skorped igen efter en fantastisk helg i Gultjäl. Nu är flotten på plats i Ångermanälven och jag bara längtar till nästa gång det blir utfärd 😍😍 Helt OK sysselsättning. Och hela proceduren med sjösättningen gick över förväntan. Inge jäkelskap alls, allt gick bara på lätt´n!
Här ska vi börja packa inför midsommarutflykten

Annica och Mats stuga!
Snacka om tur med vädret. Hela dagen var det strålande fint!
Siktet inställt på en mysig vik längre upp i älven
Som vanligt hade vi ÖVERFULLT med mat i alla former. Tur man gilla å äta 💪
Helnöjd med flotten! Och den går jättebra i vattnet. Stadig och bra. Hoppas det blir jäkligt varmt och soligt när man får semester. Då ska här åkas flotte! 
Tur att både Annica och jag hade lite trädgårdsmöbler över i våra gömmor. Perfekt att ha på flotten.

Nä, hörrni, nu ska jag börja med middagen. Det ska bli potatis med lax och champinjonsås. Mums! Å medans jag lagar maten kan jag ju fundera på vad jag ska göra med alla pengar jag snart håvar in!! Det är nämligen jackpott på V75 med chans på 38 MILJONER!! Så självklart har jag köpt in mig på ett stensäkert andelsspel...första start tjugo över fyra

Tack å hej, från en blivande miljonär 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar