lördag 10 juni 2017

TRÄNA!!

Hujedamej

Vad "drygt" det är med denna stegräknartävling....Igår var jag helt STENDÖD i bena efter all träning i veckan! Å ändå gatt jag ge mig ut och försöka springa sju kilometer. Gick svintungt!! Ångrar mig så att jag inte tog en vilodag igår. Men, ska man komma upp nå steg verka man måste röra på fläsket typ hela tiden = Aldrig nån vilodag 🐷

Hörrni, igår kväll firade vi in att sommarlovet börjat genom att gå på STATION och äta middag, å på hemvägen "råkade" vi svänga in på ett födelsedagsfirande! Trevligt - och firandet räckte ända till halv två på natten 😎😎😎

Å annars?

Jo, min fotoskola fortsätter, så jag knäpper bilder på löpande band. Hundratals bilder varje dag!
Min fina gamla skrivmaskin

En fioljävel!

Bild från städdagen i Vika


Nä, nu ska jag ta mig en kaffekopp till och sen måste man väl ut å kute igen då

/Hörs å syns 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar