måndag 24 april 2017

Möblerat om...igen

Morning 

Usch, vad jag har sovit dåligt i natt. Morr! Fast med en redig kopp vä kokkaffe så blev jag pigg som en mört 👍

Igår brände Jag och Nova till stan och provade ut hennes nya glasögon. Jämarn va cool hon kommer att bli i sina nya läckra toppmoderna brillor från Smarteyes. Det gick sämre för mig, jag provade några bågar, men fastnade inte för nån. Så jag måste fara igen snart, för jag blir GALEN på att aldrig se i nån ordning.

I lördags roade jag mig med att putsa fönster, byta gardiner och "storstäda" i vardagsrummet - tog hela dan! Fast jag möblerade om också, å det tar ju en väldans tid att dra möbler fram å tebaks 😎
En liten sneakpeak om hur det blev. Är helnöjd med mina nya gardiner från Ikea. Vita såklart precis som dom förra som jag säkert haft i sju år minst...

Pianot fick ny plats där rokokosoffan brukar ha stått 

/OVER AND OUT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar