tisdag 11 april 2017

Doktor Lygdman...

Kuckeliku!

Här fortsätter sjukstugan. Oscar är inte alls pigg. Fy vad jobbigt....Hur länge ska detta elände pågå? Fast om det nu är Mononukleos kan man vara sjuk i flera veckor - ibland trött och orkeslös i månader efter!! Fy vale....hoppas provsvaren kommer snart 

Å igår kväll kom "Dr Lygdman" på den genialiska idén att leta fram Olles gamla blodtrycksmätare ur mina gömmor - Jag är visst rustad till tänderna med diverse sjukvårdsgrejs 😎😎😎

Fint förpackad i kartong...

Jodå, Underskötersketakterna sitter i! Här kollar jag mitt eget blodtryck. Mycket väl godkänt..

























Och sen lyssnade jag på Oscars lungor för att checka hur dom mår.....gick väl sådär 💪💪 Behöver nog lite mer träning på de..

Näpp, nu blir det kaffe 

OVER AND OUT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar