söndag 9 april 2017

Det tar sig!

Morning 😎

Det tar sig pÄ matfronten inför pÄsken. IgÄr förberedde jag lite utav varje sÄ nu finns det b la:

* Tacopaj

* Helstekt kycklingfilé

* KantarellsÄs

* Marinerad flÀskfilé fÀrdig att grilla

* Gulaschsoppa

* Björnakaka

* Å sist men inte minst - Ananas och passionsfrukts mojito!! Hahahaa....den blev inte alls lika        god som jag hade förhoppningar om."Gatt" ju tvunget provsmaka en liten slurk igĂ„r kvĂ€ll!

Höhö!! Ett stort urinprov?? Huvva, ser rakt för Ă€ckligt ut! SĂ„g mycket smarrigare ut pĂ„ receptbilden. Men, observera att den Ă€r inte riktigt klar hĂ€r 😋😋
passionsfrukt-ananas-mojito
SÄ hÀr ska den egentligen se ut....

NĂ„t som dĂ€remot inte tar sig Ă€r Oscars sjukdom. Usch, det Ă€r SÅ synd om honom - Fy vale för att mĂ„ hĂ€r dĂ„ligt...Hoppas han piggar pĂ„ sig innan pĂ„sk, annars vete tusan hur det gĂ„r?

NÀ, nu ska jag samla kraft och fundera om jag ska försöka mig pÄ att baka egna pitabröd eller inte...


Men, först mera kaffe 
/Puss Ă„ kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar