söndag 2 april 2017

Biverkning på penicillin?

Hoj

Bildresultat för illamåendeBildresultat för illamåendeBildresultat för illamående

Alltså, jag får nå fel på alla sjukdomar! Nu mår Oscar inte alls bra. Har märkt redan tidigare i veckan att han verkat slö och trött - har väl ALDRIG hänt förut att han lagt sig och vilat i soffan om kvällarna, men nu har det hänt flera gånger....Å nu sen igår mår han jättedåligt - Jag fattar ingenting!

Illamående/magvärk och trötthet kan vara biverkningar på penicillinet. Det verkar inte vara magsjuka i alla fall. Det enda jag är säker på är att jag är LESS SOM SVINET på alla sjukdomar nu!

Men, nu ska jag göra nåt skoj - Kasta bort gammalt porslin och packa in allt nytt som shoppades igår -  Visar upp snart vilka fynd jag gjorde!

/Puss å kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar