torsdag 27 april 2017

Bergvärme = Bergkyla??

Tjo ho!
Bildresultat för kallt och ruggigt
Fy fågeln vad kallt och ruggigt det har varit här i huset på sista tiden. Först va man utan värme tre dygn efter att vedpannan slängdes ut, och nu sen den förträffliga bergvärmen installerades har det varit svinkallt. Burr. Typ 18 grader inomhus och kallt som värsta istiden.....å bara fisljummet på golvvärmen!

Bildresultat för karibien
En resa till Karibien hade nog varit en bättre och varmare investering 😎

MEN, nu ska ni få höra!!!

Inatt när jag som vanligt inte kunde sova låg jag och funderade på den däringa bergvärmen och kom på en snilleblixt!! Elementen kanske inte är skruvad på max??? Eftersom dom alltid, hela tiden har varit på fullt ös här i huset så tänkte jag ju inte på att någon skulle ha ändrat på dom 😜

Så nu i morse insåg jag att elementen inte va riktigt på max - så nu JÄVLAR ha jag vridit i bött!!

Bara att vänta och se när jag kommer hem ikväll om det är nå varmare i kåken...


/Adjöken från 
BERGVÄRMEEXPERTEN 



2 kommentarer: