onsdag 22 mars 2017

Som Bröderna Landby skulle ha sagt!

Tjo flöjt!

Varsågod att lyssna på några kloka ord från bröderna Landby! 

Hahahahaa!! Dom va för "fröden" Bröderna Landby 😜😜

Så nu måste jag börja planera hur många eldstäder jag ska installera istället för vedpannan nere i källarn. Jag tror det lutar mot 3 stycken! Jag SKA ha en vedeldad bakugn i källarn, en vedspis i köket, och en kamin i matrummet!! Jo, jag tackarrrrr, harne bli dyrt de! Men, det sparas väl in snabbt eftersom bergvärmen är sån sparbössa. Höhöhö,

Bäst att byta ämne. Läget i huset är följande:

* Sjukstugan fortsätter = Oscar har just nu 39.3 graders feber, Typiskt!! Blir en sjukdag för honom i morgon med. 

* Änkan, dvs den levande undulaten verkar inte trivas ensam....alldeles tyst i buren hela tiden. Förut när dom var två var det ett fågla liv på dom. 

Nu ska jag leta åt lite GLASS till feberkillen 

/Puss å kram 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar