måndag 20 februari 2017

VVT och VPT

Hello, 

Lite egen påhittade förkortningar är alltid bra att ha! VVT har jag haft hela helgen och det betyder Våga Vägra Tacos. Alltså inte endaste taco har slunkit ner i min mage. 

Titta så mumsigt jag fick det på fredagskvällen istället = Tacosallad! 

Nu till nästa överskrift.....VPT, vilket betyder Vinna På Triss! Jag hade inte mindre än sju oskrapade trisslotter som vi skrapade i helgen. Döm om min förvåning när det blev NOLL kr i vinst. Fast tur i oturen då att jag har en snäll och hjälpsam flicka i familjen.....så snabbt hade hon förvandlat mina nitlotter till en redig miljonvinst istället!! 

Ha, ha, ha!!! Tänk om det vore så här enkelt att vinna. En miljon, jo jag tackarrrrr 😎😎😎 Det hade suttit fint de! För Länsman har massor av DYRA inköp och påhitt som hon fluktar på just nu. 

/Tack å hej 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar