söndag 5 februari 2017

Nu ha man lättat på plånkan!

Huj,

Nu jämarn ha jag klickat hem en ny dator från Elgiganten. Började liksom va måttligt LESS på att använda en uråldrig artonhundratalsdator.....Så nu är det bara till å vänta på att min nya schyssta dator dyker upp  :-) 

Å annars då?
Bildresultat för uberg
Jo, igår kväll fick man sig en jättetrevlig kväll i UBERG! Inte ofta jag håller till i dom trakterna 😎 Nova va och hälsade på Märta så då slank vi in där på kvällskvisten. Tack för en rolig kväll!!

Och idag är det söndag och jag har bullbakning på schemat och Nova hon roar sig med att åka skateboard i vardagsrummet. Vet inte vem det går bäst för bagerskan eller åkaren......jag bakar ju bullar typ en gång vart femte år, så jag kan inte skryta med att jag är bra på det. Men, vad gör man inte för 5-6ans insamling till klassresan 😄😄

 Nu blir det kaffe 
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar