torsdag 16 februari 2017

Åka färja till Helsingfors

Huj!

Det får bli en Throwback thursday idag med 😎 Här var året 2014 och vi åkte färja till Helsingfors. Väldigt trevligt! Det skulle jag gärna göra om.


Nova längst fram i fören. Här var det bra utsikt

Oscar och Mamsen tar en selfie efter att vi har varit ute på däck och räknat ut hur många människor som egentligen ryms i livbåtarna.....

På båten fanns ett jättefint spa med bastu och bubbelpool och även en "isvak". Svinkallt - inget för en frössenhara som jag!

Omsvidad och klar inför middagen

Gabriella hette båten. Å vad jag blir sugen på en liten tripp igen. Behöver ju dessutom uppdatera mina parfymförråd....
















Kvällsdrinkar fanns det också gott om på Finlandsbåten. Passade mig perfekt 😄😄😄

Nä, nu ska vi se på FARMEN!!

/Tack för mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar