söndag 15 januari 2017

Tårta är GOTT!!

Så där ja! 

Nu har jag fått min ranson av godsaker för idag 😋😋 Kristina bjöd nämligen på födelsedagsfika!! Väldigt smarrigt och trevligt. Å dagen började med ett styrelsemöte med Sportklubben....nu närmar sig årsmötet, så ni kan boka in den 19 februari om ni vill delta.

Sen har det varit filmtittning på schemat också. Nova har varit så sugen att få se "Flykten från Alcatraz" eftersom dom pratat om det i skolan. Så det blev Söndagsfilmen....Väldigt imponerande hur bovarna lyckades planera och genomföra rymningen. Alltså, jag är så NYFIKEN att få veta om dom klarade sig eller inte?? Dessvärre verkar ju ingen veta svaret. Tro jag måste ta och besöka San Francisco och se fängelset in real life!
Bildresultat för flykten från alcatraz
Bildresultat för alcatraz cell












Tror inte det va så hemtrevligt att sitta inlåst i detta fängelse

Näpp, nu ska jag dra iväg på GITARRKURS!!!

Tjing





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar