måndag 16 januari 2017

Ny vecka = Nya låtar :-)

Tjo flöjt!

Då var det vecka igen da....och gårdagskvällen avslutades med gitarrkurs i vanlig ordning. Vi har det väldigt SKOJ när vi träffas. Man få liksom skratte en hel del (mest för man ä så dålig 😜😜) Åsså blir jag så less på mig själv eftersom jag inte tränar så mycket som jag borde! Nu får det bli skärpning den här veckan!!
Kaj Larssons foto.














Kolla in värsta gänget! Huga va de gå gött å spela.....Den här veckan ska vi träna på "En fattig bonddräng" och "Balladen om Fredrik Åkare". He, he, he, får väl se hur det går med det 😎 Bilden tjuvade jag förresten från Kaj på Facebook.

Nu till nåt helt annat:

Skidträningen ikväll är INSTÄLLD på grund av kylan. Tråkigt...men, inget man rår på!

'

Nu mot pannrummet 

/Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar