lördag 17 december 2016

Vilken uppvaktning!!

Hej hopp!

Oj, vilka fina uppvaktningar jag fick igår på examen! Jättefina blommor och bubbel!! Och av Mamma och Annica fick jag en väldigt spännande present = 
 
HA, HA, HA!! Detta ser jag verkligen fram emot. En egen kväll med mamsen och syrran. Det bli "grejjern" de!!! Längtar 💖💕💘💗💖💕 Vört vi ska te Rävsjön.....eller kanske Juvanådamme??? 
Åsså fick jag jättefina blommor. TACK ALLIHOPA!!


Igår höll jag på att få psykbryt på detta Pepparkashus! Min bästa sprits gick sönder.....MORR!! Så jag kunde inte pynta huset i ordning. Balle! Det är alltid nå jävelskap med dessa pepparkaksprojekt. Man undrar ju varför man håll på å ävles varje år? Så nu har jag bara ett halvfärdigt hus som liknar APA!

Men, nu är det ny dag och nya tag!! Idag måste jag få till nån julstämning i huset, och jag funderar starkt på om Pepparkakshuset ska få åka ut på kasen redan nu?

/Puss å kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar