onsdag 14 december 2016

Tur att jag har Oscar!

Jösses,

Att det kan va rakt så besvärligt att skriva ut en rapport....Då datorn krascha så har jag måsta leta fram en annan gammal urdålig dator istället, och då när jag skulle skriva ut rapporten för att kunna redovisa i morgon så gick det såklart inte. Att allt ska va så krångligt?? Det gå inte att bara stoppa i kontakten å tro sig kunna skriva ut. Nej, det ska installeras hit å dit till höger å vänster!

I alla fall så mutade jag Oscar med en knäck om han kunde fixa ut rapporten, och det gick som hejsan de! Han hämtade hem nya drivrutiner för skrivaren på nätet och installerade, så nu funkar det!!! Yippie! Själv fattar jag ingenting, vet ju inte ens vilket operativsystem det är i datorn 😎

Nä, nu ska det bli gott med en stor kopp GEVALIA kaffe. De ä grejjern de!!

/Skål 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar