torsdag 29 december 2016

Snart är jag nya morfar

Hö, hö, hö!
Bildresultat för vakna tidigt
Vad är det för fel på en? Hela veckan har jag vaknat lååååångt innan väckaren ringer. I morse var jag klarvaken klockan 04.20! Jag är snart i samma klass som min morfar Hans Lygdman. Jag minns från då jag va liten hur TIDIGT han va vaken och gjorde upp eld i vedspisen och kokade kaffe! Jag verkar gå i hans fotspår.....Det enda som fattas är en vedspis i köket, sen kan jag bli som morfar 😁

Visst vet ni att det är JULMUSIK i Skorpeds kyrka ikväll? Det får ni inte missa!! Brukar vara en väldigt trevlig tillställning. Nova ska vara med och sjunga i Gospel-Kidz, och sen hoppas man ju på att Kristoffer Arvidsson ska va med och sjunga 👍👍👍Klockan 19.00 tror jag det börjar


/Tack och adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar