fredag 23 december 2016

Röda läppar alá 90-tal!

Morning!

I år har jag "ävles" å gjort lite egen sill. Hoppas dom blir goda nu då! En Västerbottenostsill, receptet fick jag från mitt NYA jobb 👍👍 och en Citron/löksill. Måste nog provsmaka ikväll
Jag har stora förhoppningar på dessa sillar!!!

























90-tals nostalgi på hög nivå!! Länsman provar sitt "julläppstift".....inte ofta jag har läppstift. Men, äre jul så äre. Röda läppar va ju för övrigt "görhett" då man va ute som mest på krogen för typ sådär 20-25 år sedan.😎

























Och sist men inte minst....igår var det glöggkväll! Glögg ä grejjer de! Tror förresten att jag ska älga iväg ner i matkällarn och ta fram min egengjorda glögg som blev kvar sen ifjol....

/Syns å hörs





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar