lördag 3 december 2016

Jag får PSYKBRYT!!!!



Alltså nu JÄVLAR håll jag på få nå fel!!

Magsår, hjärtinfarkt, stroke och psykbryt på samma gång. I morse då jag tänkte göra det sista på min slutliga RAPPORT så verka datorn ha krascha!!! Datorn gå inte att starta och därmed kan jag inte få tag i mitt arbete som jag hållit på med i fyra veckor!! Å rapporten ska va klar på tisdag......behöv jag säga att det känns ganska tungt just nu...


Bildresultat för kraschad dator
Efter att ha gråtit i ett par timmar så har jag nu börjat försöka skriva en ny rapport, vilket troligen inte kommer att gå bra. Alla logganteckningar jag gjort under lian är ju också borta, böckerna jag använt har jag sålt eftersom jag var klar och alla andra gamla jobb är såklart också väck.

DYNGA PÅ BRÖD!!!

Mitt sista hopp nu är Ove Forsén, datorn är på väg dit just nu. Hoppas verkligen att det går att rädda, annars blir jag olycklig.


/Hej då från en snart död person

2 kommentarer:

  1. Men förbannat!! Hoppas att Ove kan hjälpa dig... jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Ove ä killen de!!! Han har fixat så delar ur hårddisken gick att rädda :-)

    SvaraRadera