måndag 26 december 2016

Hur mås det idag???

God morgon!

Hoppas alla mår bra så här på annandag jul? För en del brukar det kunna kännas lite si och så den här dagen....OM man varit ute på galej vill säga. Här mås det prima i alla fall. Enda känningen är väl att man vräkt i sig julmat så man är mätt fortfarande 😋😋

Här kommer mina bilder från julafton:


















Julmorgon och första paketen ska öppnas


















Julmiddag hos farmor




























Och här är den!! Årets efterrätt = Jag knåpade ihop en julgran gjord av frukt och till den serverades pannacotta, glass, bär och grädde 😎 utan dessa tillbehör ha det vorte alldeles FÖR nyttigt!







Dukat med mitt finaste porslin inför fikat på julaftonskvällen

















Choklad och Citronpannacotta gjorda i små glas. Enkelt och bra




























Länsman redo för julkvällen....iklädd svarta kläder och plattar hår, Morr!



Se här! Barnen hade visst varit så snälla att Tomten kom med julklappar.

Nu hörrni, nu ska jag ta min fjärde kaffekopp för dagen

/Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar