torsdag 8 december 2016

Exakt en vecka kvar!!!

Tjo ho!

Alltså idag är det EXAKT en vecka kvar till examen. Snart är jag färdig tandsköterska!!!!! Då jämarn ska här drickas champagne

Bildresultat för champagneBildresultat för champagneBildresultat för champagneBildresultat för champagne






 Å förresten det ska inte bara drickas skumpa....det måste bli glögg också så här i juletid 👊👊👊

Nästa torsdag har vi blivande tandsköterskor bokat in oss på Hallstaberget där det blir examensfest med tre rätters middag. NICE! Och på fredag får jag fira hemma i Skörpe. Yippie!!!!
Bildresultat för hallstabergetBildresultat för hallstaberget

Sist jag bodde på Hallstaberget var då jag fyllde 40, och det va ju väldans trevligt. Vört man gett packa med sig bikinin på torsdag? Fast det blir nog snålt om tid för att gå på spa. Vi ska vara på skolan till fyra och sen blir middagen klockan sju....tror jag går "all in" på champagnen istället!

/Adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar