lördag 19 november 2016

Resfeber....



Hujedamej
Att fara till Göteborg känns ju SÅ himla kul...förutom resan dit! Blir inte roligt att lyfta med flyget två gånger på samma dag! Varför bokade inte SVT direktflyg? Eller tåg? Eller varför inte brassa te Göteborg i super-Mercan? Det hade vart tryggt å säkert 😝😝Ja, ja, det är bara att bita ihop.
Bildresultat för spökhus liseberg
Å nästa dilemma i Göteborg blir att gå på Liseberg. Hö, hö, hö! Jag mår ju illa bara genom att tänka på en karusell....men, jag har tummat med Oscar att om dom har spökhuset Hotell Gasten öppet så ska jag gå det med honom = Jag ångrar det nu! Men, jag tror faktiskt att det är stängt. Har varit in på hemsidan och checkat.


Bildresultat för spökhus lisebergBildresultat för spökhus liseberg

Inte vet jag om det ser nå mysigt ut att trava omkring i det däringa spökhuset....



Fast däremot öppnar "Jul på Liseberg" precis den här helgen, vilken tur. Tomtar, önskelistor, ljus och julmarknad känns mycket mer bekvämt för mig än att gå spökhus!!


Bildresultat för jul på liseberg
Bildresultat för jul på liseberg







Mys på högsta nivå,

Nä, bäst att Länsman börjar packa ihop det sista nu då innan det bär iväg!

/Hörs å syns 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar