måndag 7 november 2016

Reklamera!

Men, så ärbesamt!!
Nova var ju helt överlycklig över sin nya el-scooter som hon valde som premie i jultidningarna.....å efter två dagar paja eländet! Morr!! Har inte alls nån större lust att hålla på å jäklas och reklamera, paketera och skicka tillbaka den. Har ikväll lyckats få tag i Jultidningsförlaget och fått reda på att man enbart får reklamera via en viss länk på en hemsida. Så nu har jag gjort de, och då är det bara till att vänta på att nån reklamationsexpert ska höra av sig. 
Hämtade ut el-scootern i fredags

Nu till nåt ROLIGARE! Flygbiljetterna är bokade!!! Den 19e bär det iväg mot Göteborg och SVTs inspelning av Vem vet mest junior. Gud, vad nervös jag är! Och mest nervös är jag för flygresan, hö, hö, hö! Man måste dessutom mellanlanda i Bromma så det blir ju dubbelt så många start- och landningar.....huvvaligen, detta kan bli min DÖD! 

Bildresultat för liseberg vinterBildresultat för liseberg vinter
Å när man åker till Göteborg är det ett måste att gå på Liseberg, så det har vi tänkt besöka på Söndagen. Tur att det har öppet även vintertid! Sen skulle jag vilja gå på flygmuseet. Ett militärhistoriskt museum insprängt i en tidigare hemlig försvarsanläggning. 

Bildresultat för flygmuseum göteborgBildresultat för flygmuseum göteborg
Men, jag tror inte öppettiderna passade in riktigt med våran resa. Ja, ja, jag får väl chilla på hotellet istället för att springa runt på museum. Det finns både pool, bastu och gym på hotellet så där kan man roa sig också :-))

Nä, nu blir det ett kvällsryck med studierna......Drygt!! 

/Tack å hej 






2 kommentarer:

  1. Gud så spännande med Göteborgsresan... å då är det inte flyget jag tänker på... Göteborg är ju hur trevlig stad som helst! Å han som ska tävla borde ju också va lite pirrig i magen men vi håller alla tummar vi kan... borde bli 8 st tummar å en kattsvans!!

    SvaraRadera
  2. Bli nice att få se Göteborg :-)

    SvaraRadera