söndag 20 november 2016

Nära döden upplevelse!!!

God morgon säger jag från ett kanonfint hotellrum i Göteborg. Stort, modernt och sköna sängar 😀

Men, gårdagens flygresa vill jag INTE uppleva igen. Trodde tametusan jag skulle svimma innan vi var nere på marken i Bromma! Redan innan nedstigning varnade kaptenen för att det kunde bli en svajig färd på grund av kraftiga vindar.....huvvaligen!! Hjärta höll rakt på hoppa ur kroppen 😖😖 Det blev inte en bekväm landning, till å med flygvärdinnan satt å tjurhöll sig te armstöden...
Här är Länsman lyckligt ovetande om kommande "hjärtinfarkt" 
Ja, ja, jag överlevde och här har vi desto roligare! Nova och mamsen trippar hem till rummet efter ett kvällsdopp i poolen👍

Och nu är det Söndagmorgon och jag laddar upp inför en löptur på gymet med en kopp starkt kaffe! 

Syns å hörs 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar