måndag 28 november 2016

Blåsor på fingrarna,

Go kväll,

Advent börjar infinna sig mer och mer i huset. Nu har gardinerna nere kommit på plats och mina "fulsnygga" små adventsgranar är hämtade. När jag letar dessa granar är mitt motto = Ju fulare desto bättre!! Å det ska ni veta att letar man efter fula granar då hittar man då bara fina....

Medans jag bytte gardiner och fejade kokade Oscar julens första knäck, det är ju så himla gött!! Förresten, får tandsköterskor gilla knäck???
Gardinerna uppsatta och på väggen ser ni gitarren som just nu ger mig blåsor på fingertopparna. Det tar på att gå på gitarrkurs med en stålsträngad gitarr. Tur att jag fick låna kursledarens gitarr igår kväll, då gick det aningen bättre.
Min fulsnygga adventsgran med vita kulor och kristyränglar. Tror jag måste göra fler änglar i år. Det är ju en väldigt trivsam sysselsättning. 

Näpp, bäst att hoppa i duschen efter kvällens snöskottning och eldning
/Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar