måndag 31 oktober 2016

Vilken SOPA man ä!

Ha, ha, ha!
Hujedamej vad urkass man ä på gitarren.....Fast det är väl därför man går en kurs. Jag har ju aldrig spelat nåt instrument i hela mitt liv, så jag börjar verkligen från scratch :-) Det enda jag gjort är att jag klinkat på lite själv nu när jag köpte gitarren, å det kan ju till och med va en nackdel, kan mycket väl ha lärt in mig helt fel.
Bildresultat för lantislygdman gitarr

I alla fall var vi fem tappra deltagare igår kväll på första träffen. Å än om det låter dåligt när vi spelar så får vi skratta en hel del. Riktigt KUL!! Så nu har Länsman 6 stycken jättesvåra ackord att öva inför nästa träff!

Näpp, nu ska jag väcka Nova, skjutsa hon på fritids och sen bär det iväg på min första praktikdag!


/Tjing 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar