fredag 7 oktober 2016

Skördeauktion!

Tjo flöjt!

Ikväll är det skördeauktion i församlingshemmet, så har ni inget annat för er kan ni åka dit och rycka in lite godsaker - ostar, kakor, bröd mm. Brukar finnas allt möjligt på dom där auktionerna. Sen kommer dessutom Skorpeds nya barnkör GOSPEL KIDS att uppträda. Bara det är ju värt ett besök! Auktionen börjar 18.00.


Det verkar som jag varit på skördeauktion förut! Den här bilden hittade jag på bloggen. Edvin Johansson var utropare. Och det är han även ikväll tycks jag ha läst nånstans :-)))

Nu till nåt helt annat. Nån som funderar på hur det gick på intervjun igår?

Jo då, det gick bra, tror jag! Undra om det var en fördel att jag for ut och sprang strax innan jag skulle iväg, så jag hann aldrig blåsa till nån frisyr på håret....fick se ut som en blötlurv på intervjun!! Fast, det kanske gav ett hurtigt intryck hos de 5 personer som deltog :-)

Nä, nu ska här pluggas
/Tjing 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar