fredag 21 oktober 2016

Oscar ska TILL GÖTEBORG!!!

Tjo flöjt!

Består livet enbart av firande nu för tiden? Nu måste champagnen på kylning igen (det är alltid samma flaska jag skriver om...för jag dricker aldrig upp den)
Bildresultat för vem vet mest junior
Här om dagen fick jag besked om att Oscar gått vidare hela vägen i uttagningen till VEM VET MEST Junior. SVT vill alltså ha honom med i programmet. Tänk att han gick vidare bland alla tusentals sökanden!! Yippie! Så nu är pöjkspolingen bjuden ner till Göteborg för inspelning av nya avsnitt......Det tål att upprepas = Pojken brås då mycket på sin mor!!! HÖ, HÖ, HÖ!! Jag har lärt han allt jag kan ;-)
Bildresultat för vem vet mest junior
Det här spelet vore kanske passande till mej :-)))

Nä, bäst att harn spånhuvve fortsätt med sitt eget pluggande nu då. Jag blir ju aldrig klar, och dessutom håll huvve på att sprängas, vilket inte gör det hela lättare.

/Tack å huj

3 kommentarer:

  1. Men GRATTIS!!! Gud så kul... fy nu blir man ju nervös... fast jag behöver ju bara titta på...

    SvaraRadera
  2. He, he!! Samma här...jag är mer nervös än Oscar. Åsså äre ju harne vä flyge = Huvva!

    SvaraRadera
  3. Flyget är ingen fara... det finns väl en pilot!

    SvaraRadera