fredag 28 oktober 2016

Kom och prova SSK-dressar!

Tjo ho,
Bildresultat för lantislygdman ssk 75 år
Om ni inte ännu har beställt SSK-dressar och är sugen på att prova så är ALLA varmt välkomna att svänga in hos mig på Skorpedsvägen 35. Nu har vi även fått hem prov av stretchbyxorna i storlek 140, S, M, L, XL plus en Ej stretchdress, både jacka och byxa i storlek XXL. Snart skickar vi in beställningarna.

Dressarna kommer att ha tryck fram på bröstet SSK (ev 75 år) plus, tror jag på baksidan Skorpeds SK.

Å annars?

Jo, nu har jag laddat en stor termos kaffe inför nästa heldag i Sollefteå. Åh, nu känns EXAMEN nära!!! Och idag ska vi besluta om hur vi elever ska fira det hela....champagne är väl ett måste?? Tror jag lägger en på kylning redan nu tills ikväll också, jag har ett VG att fira i Material och Miljö, YIPPIE!!


/Over and out 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar