lördag 15 oktober 2016

JAG HAR FÅTT JOBB SOM TANDSKÖTERSKA!!





Håll i hatten nu så här på Lördan!! 
Bildresultat för glad smiley

Jag, Linda Andrietta Lygdman har fått mitt första jobb som Tandsköterska! Yippie!!! Känns så himla roligt, spännande och superbra....och lite nervöst förstås ;-) I Januari blir jag anställd som tandsköterska inom FTV Bredbyn/Domsjö.

Harne trodde inte kärringen för ett å halvt år sedan....helt ny karriär, jo jag tackarrrr!

Och mitt nya jobb ska minsann FIRAS på många sätt. Tror jag smygstartar redan ikväll med en särskilt god middag. Ska försöka mig på att tillaga helstekt Entrecote med potatisspiraler och grönpepparcognacsås. Jag har höga förväntningar på denna måltid. Den stora frågan är väl om jag kan hitta nån cognac till såsen??? 

Bildresultat för cognac
Synd att jag inte ens gillar cognac. Annars hade jag firat så här!

Nu mera kaffe
/Tjing 

2 kommentarer:

  1. Cognac finns hos Juni!!
    Å grattis till jobbet!!

    SvaraRadera
  2. Tackar! Känns ju kanon att ha klart med jobb :-)

    SvaraRadera