onsdag 26 oktober 2016

JAG HAR BLIVIT MOSTER!

Hö, hö, hö! 

Nu ä man "käret"!! Jag, Linda Andrietta Lygdman har nämligen gått och blivit moster....till världens sötaste lilla tjej!
Bildresultat för storken kommer med baby
Stort GRATTIS Lisa och Robin till er fina, söta lilla klump :-) Och självklart har jag fått bildbevis på prinsessan. Tyck hon va väldigt lik sin mor.

Sen känns det himlarns BRA att jag vann vadslagningen mellan syrran, mig och morsan. Vi har haft en liten gissningstävling om när bebisen skulle födas, och hon föddes i måndags och jag hade tippat på Söndag. Det ska verkligen bli gott med den utlovade vinsten - Ett vinglas!! Jo, jag tackarrrr....

Och nu har vi nya vadslagningsplaner på G! Jäntan måste ju ha ett namn också. Det ska vi också slå vad om.....jag känner att jag har vinsten som i en liten ask!

Nu ska jag fira min nya titel med en god kopp KAFFE 

/Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar