lördag 29 oktober 2016

Bjuden på lunch :-)

Hej hopp,

Nu jämarn försök Yrkes Akademin att köpa in lite extra poäng hos eleverna. Igår blev vi väldigt överraskade då vi allihopa plötsligt blev bjudna på lunchbuffé på Nipan. Laxfyllda spättarullader med potatis och rotmos å fläsklägg fanns på menyn. Plus allt annat som brukar finnas där. Åsså äppelpaj med vaniljsås till efterrätt :-) TACK så mycket!! 
Ser kanske inte så aptitligt ut....

Tänk att nästa gång man åker till Sollefteå och Reveljen är det EXAMEN!!! Känns så jäkla skönt!

Nu till nåt mycket viktigare:
Är det idag som är rätta dagen att klä ut sig om man ska fira Halloween??? Jag fattar ingenting av detta. I alla fall läste jag att på krogen i stan välkomnar dom gärna utklädda människor....Men, CLOWNER kommer inte att släppas in!!! Det är alltså inte är lönt att svida på sig röda näsan ikväll då :-) 
Enklast är det att använda SnapChat, utklädd och klar på en gång!
En "vampyr" med blekta tänder...

Nä, hörrni! Nu ska jag ta och skära upp tjälknölen som jag tillagade igår under tiden jag var i Sollefteå. Enkelt att göra middag då det sköt sig självt. Å resten av familjen har åkt iväg till Paradis Badet = Lugnt och skönt för mamsen! 

/Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar