fredag 30 september 2016

Vilket bök!

Tjo ho!
Förbenat vilket bök jag fick när jag sålde en påse med Nonique produkter på Tradera. Jag var ordentlig säljare och skickade paketet med spårbart ID. Sen efter typ två veckor får jag vips ett negativt omdöme av köparen där hon påstår att hon minsann inte fått några varor....utan att ens ta kontakt med mig först.
Å typiskt nog hade jag precis hunnit radera kvittot från posten där försändelse-ID stod, för vem kunde tro att paketet inte kommit fram efter två veckor. Var bara att börja forska i det hela och det har varit ett väldans mailande  å ringande till Posten sista veckan. Men, nu igår hade Posten lyckats spåra paketet än fast jag inte hade försändelse-ID kvar. Mycket bra gjort!!!

Å då ha kärringen som gett mig negativt omdöme inte hämtat ut sitt paket! Det har funnits hos hennes postombud sen den 13 september......och hon har fått både skriftliga aviseringar och aviseringar per mail att hennes paket fanns att hämta. Jag fattar ingenting!!
Summan av det hela blir att Nonique produkterna nu är på väg i retur från Sollentuna upp te Skorped igen eftersom kunden inte hämtat ut dom i tid. Så snart dyker hudkrämerna upp hos mig igen. GUD, vilket görm för ingenting!

Så vill någon köpa ett par väldigt beresta hudvårdsprodukter så finns det här på Skorpedsvägen 35

/Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar