onsdag 7 september 2016

Svampinformation på Biblioteket!

Tjo flöjt!
Ni har väl inte missat att det blir allmän svampinformation på Biblioteket imorgon kväll?? Mellan 18.00 - 19.30. Och det bästa av allt, det står så här: "Ta gärna med prov på svamp som du är osäker på för identifiering. 
Jag måste verkligen ut i skogen å håva in några exemplar. Jag har sån lust att börja plocka annat än kantareller och soppar......men, man törs ju inte. Fast i morrn kan jag kanske få lite hjälp. OM jag nu hittar nåt spännande exemplar att ta med. Vill kunna plocka kremlor och riskor :-)) 

Ja happ, annars? 
Jo, rapportskrivning pågår! Tror att jag eventuellt har läget under kontroll. Deadline är på Söndag, men jag har lust att vara färdig på fredag :-)

Å nu ska jag koka mig en stor fet kaffepanna och sen fortsätta skrivandet -

/Puss å kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar