torsdag 22 september 2016

Om doft kunde döda...





Tjo ho!
OM doft kunde döda....då vore jag död!!! Alltså, Nova kom hem med sin gympapåse igår och den luktade typ det värsta jag någonsin har känt! Antar att ruttet lik doftar gott om man jämför...
Bildresultat för stinkbomb
Barnen har haft utegympa och då har Nova råkat kliva i en rutten svamp som geggat fast fulla skon. Sedan har denna sko lagts ner i gympapåsen tillsammans med gympakläder, necessär, inneskor mm och förvarats på skolan.....Behöver jag meddela att det inte luktade sommaräng ur påsen? Nä, fy fågeln! Var väldigt nära en spyattack när jag försökte reda ut eländet igår kväll. Det hela slutade i alla fall med att jag slängde in alltihopa, skor och hela dyngan i tvättmaskinen och körde på tre timmars program i 60 grader.....och sedan körde jag om det ytterligare en gång på samma program. Hoppas att skorna klarar sig nu då, hon hade ju både inne och utegympaskorna i påsen ;-))))))
Bildresultat för surströmming
Nästan så jag tror SURSTRÖMMING luktar godare!

/Tack å hej från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar