söndag 11 september 2016

Kaffedrickning pågår,

 Tjo och tjim!


OJ! Vilket baluns det blev igår. Vi hade en väldans trevlig kväll som startade med bowling och sen blev det god mat och dryck på All Star. Men, trots allt festande är Länsman uppe med tuppen....som vanligt. Sova är liksom inte min grej :-) Nä, första kaffekoppen intogs redan klockan sju.

Här kommer några bilder från gårdagen:
Firandet startade här på altanen med champagne och räkmackor. Supergott! 

Så här såg jag ut. Grön? topp....den tar jag nog inte på mig nån fler gång :-)

Och det här är KILLEN vi firande! Anders Sundberg ska fylla 50 år, och så här glad blev han när drog hem ytterligare en strike i bowlingen. Behöv jag ens säja att han vann hela Bowlingtävlingen!!
Här drar jag iväg ett klot. Bowla är ju riktigt KUL!! Att man inte gör det mer ofta? 

Näpp! Nu ska jag ta mig en tredje kaffekopp och kolla på nyhetsmorgon, och sen blir det till å bränna iväg till Byvattnet och hämta hem Nova som sovit över hos morfar och Annie. 

/Hörs å syns 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar